כך תבדקו את אמינותו ומקצועיותו של המתווך שלכם

1 - הדבר החשוב ביותר, חייב שיהיה למתווך רישיון תיווך בתוקף. רישיון זה מוענק לו ממשרד המשפטים ויש לו
      משמעות רבה. ניתן לבדוק זאת באתר רשם המתווכים בפנקס בעלי הרישיונות

 

2 - כמה זמן הוא עוסק בתחום, ככל שהוא יותר וותיק, ככה הוא יותר מקצועי.
 

3 - מהו אזור ההתמחות של המתווך, ככל שהוא מתפזר על כמות גדולה יותר של שכונות, ככה הוא יהיה פחות טוב
     לכם.
מתווך טוב עובד ברדיוס של עד 2 ק"מ מאזור ההתמחות שלו או במקסימום 3 שכונות סמוכות לאזור
     ההתמחות שלו.

 

4 - האם הוא עובד במשרה מלאה או שזה עוד עיסוק מהצד ?

     מתווך שלא עובד מלא, הוא בד"כ טרוד בעוד עניינים וזה לא הכי טוב לכם. חשוב שתחום התיווך יהיה עיסוקו
     העיקרי.

 

5 - האם הוא פועל בשיתוף פעולה עם מתווכים אחרים ?

     לא תמיד זה נכון שיעשה זאת מיד, לרוב צריך לתת לו חודש ימים של פעולה עצמאית, יחד עם זאת, אם הוא משתף

     מתווכים אחרים, זה מעולה.
 

6 - כמה נכסים יש לו בבלעדיות, או, כמה נכסים יש למשרד שאיתו הוא עובד.

     משרד גדול עם הרבה מתווכים יהיה לכם מעולה, הכוח שלו יהיה גדול יותר משל משרד קטן וממוצע.

     טיפ, ככל שיש למתווך יותר נכסים, אין זה אומר שזה טוב לכם היות והוא מפזר את העבודה שלו בין כל הנכסים.

     בכך פחות אנרגיה מושקעת בנכס שלכם, לכן חשוב שיהיה ממשרד גדול ששם האנרגיה מחולקת בין כמה מתווכים.

     כך המתווך שלכם יוכל להשקיע בכל את מירב המאמצים.
 

7 - בררו מה הן שיטות השיווק של המתווך, החוק אמנם מציין רק שני מקומות פרסום, שילוט ועיתון, אולם מתווך
     מקצועי
יפרסם ביותר מערוץ אחד, אם בעיתון מקומי, אם ברשתות החברתיות, אם בפלאיירים, אם בבניית אתרים
     ודפי נחיתה וכו'.
מתווך שיודע לעשות את כל אלו, ידו על העליונה, למעשה זה אחד הנדבחים הקריטיים ביותר
     שכדאי לכם לבדוק.

     בקשו דוגמאות לפרסום שביצע עבור לקוח אחר. בעידן של היום, חשוב שהמתווך יבין את המדיה החברתית ואת
     עולם האינטרנט, יש לבדוק האם הוא יודע
לבנות דפי נחיתה, אתרים, להכניס את הנכס לאתר משלו, איך הוא מקודם
     בגוגל, מה אנשים מחפשים וכו'. למשל: כאשר מחפשים בגוגל "מתווך בראשון לציון" או "משרד תיווך בראשון לציון"

     האם הוא מופיע בדפים הראשונים של גוגל ?

     אם כן, יש לכם מתווך שיודע לקדם אתרים וזה הכי טוב לכם.
 

8 - בררו מה הרקע של המתווך בתחום שירות הלקוחות, האם יש עליו המלצות, מה הרקע, גם אם עסק בתחום
     אחר,
המלצות ומכתבי תודה מהווים הוכחה לכך שהוא איכותי. אתן אותי לדוגמא;

מכתבי תודה והערכה מחברה אחרת בה עבדתי - שריונית חסם

מכתב תודה מר שרון דרורי

טיפול מסור ויוצא דופן

תודה מאמנון סמנדרוב

שירות יוצא מן הכלל - מר שרון דרורי

שרון אתה שפיץ

הוקרת תודה למר שרון דרורי - מנהל טכני ארצי

לא יכולנו לצפות לשירות טוב מזה
 

9 - מידע, מתווך אמין יכין לכם דו"ח CMA, זהו דו"ח המעריך את שווי ערך הנכס בשוק ע"פ נתוני רשות המיסים.

     אין להסתמך רק על אתרים כמו יד2 ומדל"ן, הם אמנם מלקטים את הנתונים מרשות המיסים, אולם נתונים אלו

     לא מתעדכנים באותה התדירות כמו ברשות המיסים עצמה.
 

10 -בקרו במשרדו של המתווך, ראו את שיטת העבודה שלו, בררו עד כמה הוא מעודכן מבחינת תוכנות וחומר לימודי.

      חשוב מאד ואף קריטי, מתווך טוב יעבוד במקום שמתעדכן על בסיס יומי, שיש בו חדשנות, שהוא מקבל הדרכות
      מהרשת אליה הוא משתייך.

לשירותכם שרון דרורי,  יועץ ומתווך נדל"ן

תודה שפנית אליי, הפרטים נשלחו בהצלחה

למשלוח הודעה בווטסאפ או חיוג ישיר